Verberg menu  
Verberg menu  

Kunt u niet direct vinden wat u zoekt, of heeft u vragen, dan kunt u onze klantenservice bereiken tijdens kantooruren op telefoonnummer:
020 – 6737271

Verberg menu  

Adres

Orthodontiepraktijk Amsterdam Zuid:

Minervaplein 18
1077 TR Amsterdam

Stadionweg 186-H
1077 TC  Amsterdam


Contact: 020 – 6737271

receptie@orthodontieamsterdam.nl

Maak een afspraak


Spoed buiten openingstijden:

Neem contact op met het tandartsbemiddelingsbureau (TBB):
020 – 303 4500 of
0900 – 821 2230 (44 ct.p.min) 


Openingstijden:

Maandag, woensdag, donderdag en vrijdag van 08:00 uur t/m 16:00 uur en
dinsdag van 8:00 uur t/m 17:30 uur.

We zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 uur t/m 16:00 uur.


Openbaar vervoer

Tram 24 stopt voor de praktijk
Tram 5 stopt op de hoek Beethovenstraat/Stadionweg

Bus 65 en bus 15 stoppen vlakbij de praktijk
Station Zuid is op 10 minuten loopafstand

Parkeren

In Amsterdam Zuid dien je voor parkeren te betalen. Mocht je een parkeer app hebben is de code 12540.


Certificatie

De praktijk is ISO 9001 gecertificeerd.

Klachten

Wij doen ons uiterste best om de behandeling zo prettig mogelijk te laten verlopen en aan uw wensen tegemoet te komen. Mocht u toch vinden dat wij u onjuist of niet zorgvuldig hebben geïnformeerd, dan stellen wij het zeer op prijs als u dit bij de orthodontist meldt. In een gesprek kunnen wij toelichten waarom wij iets op een bepaalde manier doen en proberen samen een oplossing te vinden.

Mochten wij onverhoopt uw klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, dan kunt u overwegen uw klacht voor te leggen aan het TIP en/of gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling of ANT-klachtenregeling (zie hieronder voor contactgegevens).

  1. Advies en informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Het TIP is bereikbaar voor vragen via een online formulier op de voorlichtingswebsite Allesoverhetgebit.nl.
  2. Gebruik maken van de KNMT- of ANT-klachtenregeling. Beide regelingen voldoen aan de eisen die de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) aan iedere zorgverlener stelt (KNMT-klachtformulier https://extranet.knmt.nl/klachtenformulier, ANT-contactformulier https://www.ant-tandartsen.nl/contactformulier).